§1 Postanowienia wstępne

  1. Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin Programu”) określa zasady funkcjonowania programu „Arai Prestige Club” (dalej: „Program”) oraz warunki uczestnictwa w Programie.
  2. Program jest organizowany oraz zarządzany przez Powerbike S.A. z siedzibą w Dąbrowie, 62-070 przy ul. Batorowskiej 20, zarejestrowaną w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy KRS 0000398622, NIP: 7811756729, REGON 634638849, kapitał zakładowy zapłacony w całości – 1 737 500,00 PLN, (dalej: „Organizator”) przy udziale przedsiębiorców (sklepów) współpracujących z Organizatorem w ramach wspólnego projektu araipolska.pl. Pełna i aktualna lista sklepów biorących udział w programie jest opublikowana na araipolska.pl.
  3. Program trwa od dnia ogłoszenia Regulaminu Programu do dnia 31 grudnia 2020 r.
  4. Program organizowany jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

§2 Warunki uczestnictwa w Programie.

  1. Program przeznaczony jest wyłącznie dla prawidłowo zarejestrowanych w systemie informatycznym Organizatora pełnoletnich osób fizycznych, które w sklepie biorącym udział w akcji dokonały zakupu kasku Arai (dalej: „Uczestnik Programu”).
  2. Każdy Uczestnik Programu może brać udział w Programie tylko osobiście, a jego uczestnictwo oraz uzyskane w ramach Programu korzyści nie podlegają przeniesieniu na osoby trzecie.
  3. W celu przystąpienia do Programu należy w terminie do 6 miesięcy od zakupu kasku w sposób kompletny i zgodny z prawdą wypełnić w formie elektronicznej formularz rejestracji Uczestnika Programu na stronie internetowej araipolska.pl w zakładce dotyczącej programu Arai Prestige Polska lub wypełnić papierowy formularz w Sklepie biorącym udział w akcji.
  4. Poprzez dokonanie rejestracji oraz akceptację treści Regulaminu Programu (oświadczenie składane w osobnym polu pod formularzem rejestracji) Uczestnik Programu wyraża wolę przystąpienia do Programu i nabycia statusu Uczestnika Programu
  5. Podmiot dokonujący zgłoszenia udziału w Programie nabywa status Uczestnika Programu z chwilą potwierdzenia jego udziału przez Organizatora, co stanowi potwierdzenie zawarcia umowy.
  6. Wszelkie informacje dotyczące Programu będą przekazywane na podany przez Uczestnika Programu w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail.

§3 Zasady Programu - serwis door-to-door

  1. Celem Programu jest umożliwienie Uczestnikom skorzystania z pakietu korzyści, do których zaliczają się:
    a) bezpłatny serwis door-to-door
    b) bezpłatny udział w programie Assistance organizowanym przez Powerbike S.A. we współpracy z serwisem dobresklepymotocyklowe.pl
    c) bezpłatny dostęp do akcji specjalnych i promocji
  2. Ogólne warunki serwisu door-to-door:
    a) serwis kasku w ramach Arai Prestige Club jest możliwy w ciągu pierwszych 5 lat od zakupu
    b) serwis kasku w ramach Arai Prestige Club jest jest bezpłatny i obejmuje także koszt dostarczenia kasku do serwisu i z powrotem do Użytkownika
    c) warunkiem skorzystania z bezpłatnego serwisu door-to-door jest wysłanie zgłoszenia na adres apc@araipolska.pl
    d) zgłoszenie musi zawierać imię i nazwisko Uczestnika Programu oraz jego adres mailowy lub inne dane pozwalające na zidentyfikowanie Użytkownika w bazie Programu
    e) Użytkownik wysyłając kask do serwisu zobowiązany jest zapewnić mu opakowanie zabezpieczające przed uszkodzeniem.
    f) araipolska.pl nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu.
  3. Zakres serwisu door-to-door w ramach Arai Prestige Club:
    a) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego kasku (z wyściółką wewnętrzną)
    b) czyszczenie kasku wraz z czyszczeniem wnętrza
    c) sprawdzenie pracy mechanizmów i blokady wizjera
    d) ustawienie przylgni wizjera do kasku
    e) sprawdzenie działania pracujących mechanizmów wentylacji, czyszczenie wlotów i wylotów powietrza lub ich wymiana
    f) konserwację wszystkich uszczelek i elementów gumowych z zastosowaniem specjalistycznego silikonu używanego w fabrykach w Japonii
    g) wymianę zużytych i/lub uszkodzonych elementów kasku w ramach dostępności części w magazynie serwisowym
  4. Serwis door-to-door w ramach Arai Prestige Club nie obejmuje:
    a) napraw uszkodzeń mechanicznych
    b) napraw powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania
    c) napraw powstałych na skutek zalania lub spalenia

§4 Zasady Programu - Assistance

  1. Program Assistance ma na celu umożliwienie Uczestnikom Programu odtworzenia utraconego bądź zniszczonego Produktu zakupionego uprzednio w salonie zrzeszonym w projekcie Dobre Sklepy Motocyklowe, w przypadku jego uszkodzenia, będącego rezultatem wypadku drogowego bądź utraty związanej z jego kradzieżą (dalej: „Zdarzenie”), poprzez udzielenie Uczestnikowi Programu, na zasadach przewidzianych poniżej, rabatu na zakup nowego Produktu z tego samego asortymentu co utracony lub uszkodzony (oferowanego przez Dobre Sklepy Motocyklowe w cenie nie wyższej niż Produkt zakupiony przez Uczestnika Programu), po cenie obniżonej o 50 % w stosunku do ceny detalicznej oferowanej w Dobrych Sklepach Motocyklowych (dalej „Rabat”).
  2. Udzielony rabat może być wykorzystany na zakup Produktu, którego cena katalogowa w momencie dokonywania zakupu jest równa lub niższa niż cena katalogowa Produktu uszkodzonego bądź utraconego. Istnieje możliwość wybrania innego produktu, ale jedynie z listy produktów marki Arai, które w danym momencie biorą udział w Programie Dobre Sklepy Motocyklowe Assistance. Uczestnik nie ma możliwości wykorzystania rabatu na zakup produktu będącego w danym momencie w promocji lub którego cena z innych przyczyn jest obniżona, gdyż promocje nie łączą się. Rabat każdorazowo liczony jest od pierwotnie rekomendowanej, detalicznej ceny katalogowej danego produktu.
  3. W ramach Programu ochroną objęte są zakupione przez Uczestników Programu w dowolnym salonie biorącym udział w projekcie Dobre Sklepy Motocyklowe, którego dane widnieją na stronie dobresklepymotocyklowe.pl, na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej produkty z asortymentu marki Arai.
  4. Rabat przysługuje wyłącznie pierwszemu właścicielowi Produktu, którego dane widnieją na formularzu rejestracyjnym do programu Arai Prestige Club.
  5. W przypadku wystąpienia Zdarzenia, Uczestnik Programu zobowiązany jest do jego zgłoszenia droga elektroniczną na adres assistance@dobresklepymotocyklowe.pl niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 21 dni od dnia jego zajścia.
  6. Po wystąpieniu Zdarzenia Uczestnik zobowiązany jest do jego zgłoszenia drogą elektroniczną, a następnie we właściwym sklepie, w którym dokonał zakupu towaru. Uczestnik Programu na adres email przypisany do jego konta otrzymuje mailowe potwierdzenie dokonania zgłoszenia Zdarzenia, które jest zobowiązany okazać w salonie w momencie zgłaszania szkody. Ponadto uczestnik Programu zobowiązany jest załączyć kopie następujących dokumentów: 1) dowód zakupu Produktu, 2) zaświadczenie wydane przez Policję potwierdzające fakt udziału w wypadku drogowym bądź fakt dokonania kradzieży Produktu. Równocześnie Uczestnik Programu zobowiązany jest do okazania podczas wizyty we wskazanym salonie oryginałów wyżej wymienionych dokumentów, jak również do okazania dokumentu potwierdzającego tożsamość zgłaszającego.
  7. Organizator podejmuję decyzję o przyznaniu Rabatu w ciągu 7 dni roboczych od dnia dokonania rejestracji Zdarzenia przez Uczestnika Programu. Za dzień rejestracji Zdarzenia uznaje się dzień, w którym otrzymał korespondencję e-mail potwierdzającą fakt rejestracji Zdarzenia. Organizator informuje Uczestnika Programu o podjętej decyzji w drodze korespondencji e-mail na adres przypisany do konta Uczestnika Programu. W przypadku odmowy udzielenia Rabatu, Organizator zobowiązany jest do uzasadnienia przyczyny tej odmowy.
  8. Organizator może ostatecznie odmówić udzielenia Rabatu w szczególności w przypadku nieprzedłożenia przez Uczestnika Programu w salonie wymaganych postanowieniami niniejszego Regulaminu oryginałów dokumentów, uzasadnionych wątpliwości co do autentyczności dokumentów przedłożonych przez Uczestnika, czy prawdziwości podanych w formularzu zgłoszeniowym okoliczności faktycznych.
  9. Udzielony przez Organizatora Rabat może być przez Uczestnika Programu wykorzystany wyłącznie na odtworzenie uszkodzonego bądź utraconego Produktu, z zastrzeżeniem, że Zdarzenie dotyczące tegoż Produktu będzie miało miejsce nie później niż 2 lata od daty jego zakupu widniejącej na dowodzie zakupu. Uczestnik Programu nie ma możliwości uzyskania równowartości Rabatu w gotówce.
  10. W przypadku woli wykorzystania Rabatu na zakup Produktu, którego cena katalogowa w momencie dokonywania zakupu jest wyższa od ceny katalogowej Produktu uszkodzonego lub utraconego, Uczestnik Programu otrzyma zniżkę na zakup tego Produktu w wysokości rabatu kwotowego, jaki otrzymałby w przypadku zakupu Produktu tej samej marki oraz o tych samych parametrach jak Produkt uszkodzony bądź utracony.
  11. Uczestnik Programu będący Konsumentem, może odstąpić od uczestnictwa w Programie bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni, liczonym od dnia potwierdzenia przez Organizatora statusu Uczestnika Programu, o którym mowa w punkcie § 2 pkt 5. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Organizator udostępnia Uczestnikowi Programu formularz odstąpienia od umowy stanowiący Załącznik nr 1 do Regulaminu Programu, przy czym skorzystanie z niego nie jest obowiązkowe, o ile oświadczenie złożone w innej formie zawiera co najmniej zakres informacji wskazany w treści Załącznika nr 1.
  12. W razie odstąpienia, o którym mowa w punkcie 11. powyżej, przystąpienie do udziału w Programie jest uważane za niedokonane, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia skutecznego złożenia oświadczenia o odstąpieniu.
  13. Umowa może także zostać rozwiązana przez Uczestnika Programu w każdym czasie poprzez wysłanie stosownego oświadczenia na adres pomoc@araipolska.pl lub pisemnie na adres Powerbike S.A, ul. Batorowska 20, 62-070 Dąbrowa. Rozwiązanie umowy ma ten skutek, że Uczestnik z momentem skutecznego złożenia ww. oświadczenia traci status Uczestnika Programu, a strony nie są zobowiązane do zwrotu jakichkolwiek wzajemnych świadczeń.

§5 Przetwarzanie danych osobowych

  1. Uczestnik Programu wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Organizatora na cele związane z jego uczestnictwem w Programie, co potwierdza zaznaczając odpowiednie pole pod formularzem rejestracyjnym.
  2. Organizator będzie upoważniony do przetwarzania danych osobowych Uczestnika w celach marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług, przeprowadzania analizy rynku, jak również do przekazywania danych osobowych Uczestnika Programu innym podmiotom pod warunkiem wyrażenia przez Uczestnika Programu zgody na takie przetwarzanie danych.
  3. Każdemu Uczestnikowi Programu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych i ich poprawiania, uzupełnienia lub usunięcia, przy czym usuniecie danych jest równoznaczne z rezygnacją uczestnika w Programie.
  4. Dane osobowe przetwarzane przez Organizatora są przechowywane przy zachowaniu zasad oraz zabezpieczeń zgodnych z wymaganiami określonymi w obowiązujących przepisach prawa. Dostęp do danych mają jedynie przeszkoleni i uprawnieni do tego pracownicy Organizatora.

§6 Reklamacje

  1. Każdemu Uczestnikowi Programu przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z funkcjonowaniem Programu.
  2. Reklamacje można składać drogą mailową na adres pomoc@araipolska.pl
  3. Organizator rozpatrzy i udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
  4. W przypadku reklamacji pisemnych, odpowiedź na reklamację zostanie przesłana do Uczestnika Programu na adres podany przez Użytkownika w pisemnej reklamacji.
  5. Jeżeli Organizator nie rozpatrzy reklamacji zgodnie z oczekiwaniami Uczestnika Programu, Uczestnik Programu, będący konsumentem, może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu, Uczestnik Programu może według swojego wyboru w szczególności:
    a) zwrócić się z wnioskiem do właściwego wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej o wszczęcie bezpłatnego postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,
    b) zwrócić się o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy właściwym wojewódzkim inspektoracie Inspekcji Handlowej,
    c) zwrócić się po bezpłatną poradę do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów, który w imieniu Uczestnika Programu może wystąpić do Organizatora w celu ugodowego zakończenia sporu lub na rzecz Uczestnika Programu wytoczyć powództwo przeciwko Organizatorowi
  6. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Uczestnika Programu z określonych w ppkt a) – c) powyżej pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej i powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, a także organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona praw konsumentów.

§7 Postanowienia końcowe

  1. Aktualna treść Regulaminu Programu, uwzględniają wszelkie zmiany Regulaminu Programu, dostępna jest na stronie internetowej araipolska.pl
  2. W razie zmiany postanowień Regulaminu Programu, Organizator wyśle na podany adres email Uczestnika Programu informację o planowanych zmianach w Regulaminie Programu.
  3. Uczestnik Programu, będący konsumentem, który nie wyraził zgody, w formie wskazanej w pkt 2 powyżej, nie jest związany treścią Regulaminu Programu w nowym brzmieniu.
  4. Sądem właściwym do rozwiązania sporu Uczestnika Programu będącego konsumentem z Organizatorem jest sąd właściwy według miejsca zamieszkania konsumenta.
  5. W przypadku sporu Uczestnika Programu, niebędącego konsumentem, z Organizatorem, sądem właściwym jest sąd właściwy ze względu na adres siedziby Organizatora.
  6. Niniejszy Program nie łączy się z innymi programami promocyjnymi prowadzonymi przez Organizatora.

ZAŁĄCZNIK NR 1. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat: Powerbike S.A, ul. Batorowska 20, 62-070 Dąbrowa

Treść: Ja/My* niniejszym informuję/informujemy* o moim/naszym odstąpieniu od umowy uczestnictwa w programie „Arai Prestige Club” polegającym na umożliwieniu uczestnikom skorzystania z pakietu bezpłatnych usług i akcji promocyjnych.

Data zawarcia umowy (data potwierdzenia uczestnictwa w programie):

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)*:

Adres konsumenta(-ów*):

Podpis konsumenta(-ów)* (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):

Data:

 

*Niepotrzebne skreślić

Close

Cart